Bihar, nire herriko eskolan irteera bat egingo dute haur hezkuntzako azken zikloko ikasleak. Helmuga: Guggenheim. Horrek gauza interesgarri bat ekarri dit burura.
Azken aldi honetan, marrazketari buruz idatzi dut. Baina benetan, ez dizuet hitzegin pinturarekin harremantean jartzen direnean zer gertatzen zaienari buruz.
Haurra paperaren aurrean jartzen denean, irudimena lanean hasten da, eta emozioek bat egiten dute lanarekin. Ingurunetik urruntzen da eta barne-munduarekin harremanetan jartzen da. Bestela esanda: pintura eta nia errealitate bihurtzen dira.
Gauzak horrela, gure igurikapen negatibo eta "karratuekin" haurraren sormena mugatzen dugu, eta prozesu hau sailtzen dugu... Utziegu umeei haien barneko kexkak, nahiak, beharrak, beldurrak eta desirak pinturaren bidez adierazten, hori baita benetako ADIERAZPEN GRAFIKOA HAUR HEZKUNTZAN.
No hay comentarios:
Publicar un comentario